Termeni și Condiții

Prezentul Termeni și Condiții (în continuare: Termeni și Condiții) a fost elaborat pe baza prevederilor legii general aplicabile. Termenii și Condițiile definește regulile de funcționare ale Aplicației mobile Blix (în continuare: Aplicația Mobilă Blix), precum și regulile și modul de furnizare a serviciilor prin mijloace electronice de către Qpony.pl Sp. z o.o. Termenii și Condițiile definește, de asemenea, drepturile și obligațiile utilizatorilor Aplicației Blix Mobile, precum și drepturile, obligațiile și domeniul de răspundere al Qpony.pl Sp. z o.o. ca entitate care gestionează aplicația mobilă Blix. Condiția pentru utilizarea Aplicației Mobile Blix este citirea și acceptarea Termenii și Condițiileui.

§1 DEFINIȚII

  1. Aplicația mobilă Blix – aplicație mobilă gratuită care permite accesul la oferte promoționale prin intermediul dispozitivelor mobile.
  2. Termeni și Condiții – prezentul document Termenii și Condițiile Aplicației Mobile Blix.
  3. Furnizor de servicii – Qpony.pl Sp. z o.o. cu sediul în Poznań (60-529), pe str. Dąbrowskiego 79a, înregistrată la Judecătoria Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, a VIII-a Secție comercială a Registrului Național Juridic sub numărul KRS (Nr. statistic RJN) 0000432201, NIP (CIF) 783-169-12-00, REGON 302204045, care este proprietarul și entitatea care administrează Aplicația Mobilă Blix.
  4. Utilizator – persoană fizică care accesează Aplicația Mobilă Blix, având capacitate juridică deplină, acționând ca consumator în cadrul acesteia, și anume, persoana care efectuează o tranzacție juridică care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.

§2 CONDIȚIILE DE UTILIZARE A Aplicației MOBILE BLIX

  1. Proprietarul și entitatea care administrează Aplicația Blix Mobile este Furnizorul de servicii. Funcționalitatea principală a Aplicației Mobile Blix este de a oferi Utilizatorilor posibilitatea de familiarizare cu oferta comercială a entităților terțe.
  2. Orice drepturi asupra Aplicației Blix Mobile, inclusiv în special - dar nu exclusiv - drepturile de autor asupra elementelor Aplicației Blix Mobile, aparțin Furnizorului de servicii.
  3. Pentru utilizarea corectă și eficientă a Aplicației Blix Mobile, este necesar ca Utilizatorul să utilizeze cel puțin un dispozitiv bazat pe sistemul de operare iOS (în versiunea min. 7) sau Android (în versiunea min. 2.3.3) sau mai noi, iar dispozitivul ar trebui să fie conectat la Internet.
  4. Utilizatorul recunoaște că utilizarea software-ului de blocare a reclamelor poate avea un impact negativ asupra modului de utilizare a Aplicației Blix Mobile. Este complet interzis ca Utilizatorul să folosească, în cadrul Aplicației Mobile Blix, viruși, boți sau alte coduri, fișiere sau programe care pot întrerupe, încălca sau limita utilizarea Aplicației Blix Mobile. Nu este permisă utilizarea de către Utilizator a Aplicației Mobile Blix sau a oricărui alt serviciu furnizat de Furnizorul de servicii într-un mod incompatibil cu legea general aplicabilă, cu decența sau cu moralitatea publică sau care încalcă drepturile personale ale altor persoane.
  5. Utilizatorul poate utiliza aplicația Mobilă Blix numai în scopuri care nu sunt direct legate de activitatea sa comercială sau de activitatea sa de afaceri. În special, aceasta înseamnă că Utilizatorul nu are dreptul să utilizeze aplicația Mobilă Blix pentru activități de profit și comerciale. Persoana care utilizează aplicația Mobilă Blix declară că îndeplinește definiția de „Utilizator” despre care este vorba în prezentul Termeni și Condiții.

§3 REGULILE DE FUNCȚIONARE A Aplicației MOBILE BLIX

  1. Serviciile furnizate de Furnizorul de servicii sunt furnizate 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
  2. În ceea ce privește disponibilitatea specificată mai sus, excepție pot fi avariile care limitează accesul Utilizatorilor la aplicația Blix Mobile. Furnizorul de servicii nu este în niciun fel răspunzător față de Utilizatori pentru acest tip de avarii, indiferent de durata sau domeniul lor de aplicare, chiar dacă au împiedicat complet și permanent utilizarea Aplicației Mobile Blix.
  3. Plasarea ofertelor comerciale de la entitățile terțe poate include, în special, furnizarea de către Furnizorul de servicii în cadrul Aplicației Mobile Blix, a buletinelor informative și reclamelor publicitare. Reclamele pot permite redirecționarea către aplicații externe, site-uri web sau numere de telefon (efectuarea unui apel telefonic).
  4. Sunt interzise orice acțiuni ale Utilizatorului care pot împiedica sau pot face imposibilă funcționarea aplicației Mobile Blix sau care pot provoca daune sau disconfort Furnizorului de servicii sau altor Utilizatori ai aplicației Mobile Blix sau oricărei alte entități sau care sunt incompatibile cu legislația general aplicabilă sau Termenii și Condițiile sau ordinea publică.

§4 RESPONSABILITATE

  1. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru perturbările în buna funcționare a aplicației Mobile Blix cauzate de forța majoră, interferențe ilegale ale Utilizatorilor sau altor entități, avaria rețelelor de telecomunicații sau avaria infrastructurii tehnice.
  2. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru incapacitatea temporară sau permanentă de utilizare a Aplicației Mobile Blix sau funcționalitățile sale individuale, cauzate de realizarea de către Furnizorul de servicii a întreținerii, îmbunătățirilor sau modificărilor tehnologice.
  3. Conținuturile postate în aplicația Mobilă Blix reprezintă conținuturile părților terțe pe care Furnizorul de servicii le agregă doar sau, în cazul reclamelor, le obține de la terți și le pune la dispoziția Utilizatorilor. În consecință, Furnizorul de servicii nu este și nu poate fi tratat ca autor de fond al conținutului aplicației Mobile Blix sau ca entitate responsabilă de aceasta.

§5 RECLAMAȚII

  1. Utilizatorul are dreptul în orice moment să depună reclamații cu privire la funcționarea defectuoasă a aplicației Mobile Blix sau la modul incorect de furnizare a serviciilor de către Furnizorul de servicii în scris, și anume, prin scrisoare la adresa sediului Furnizorului de servicii (ul. Dąbrowskiego 79a, 60-529 Poznań) sau prin e-mail la adresa [email protected].
  2. Reclamația ar trebui să conțină o descriere a problemei și date care să permită identificarea persoanei care face reclamația, și anume, cel puțin numele și adresa de e-mail a persoanei care face notificarea. Dacă datele solicitantului vor trebui completate, Furnizorul de servicii îi va cere solicitantului - dacă este posibil din cauza incompletitudinii datelor - să le completeze. Furnizorul de servicii poate solicita, de asemenea, solicitantului să completeze reclamația cu alte informații necesare pentru examinarea acesteia, de ex., cu privire la modul în care a avut loc evenimentul la care se referă reclamația.
  3. Furnizorul de servicii ia în considerare reclamațiile în termen de 14 zile de la data primirii reclamației depuse în mod corespunzător, și anume, care cuprinde toate datele și informațiile necesare pentru a putea fi oferit un răspuns. Răspunsul la reclamație este furnizat în același mod în care aceasta a fost notificată Furnizorului de servicii. Solicitantul are dreptul de a face apel la instanță împotriva metodei de examinare a reclamației.

§6 PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. Datele cu caracter personal sunt procesate pe baza Politicii de confidențialitate (https://blix.ro/privacy-policy) și pe baza consimțământului Utilizatorului, acordat în momentul primei activări a aplicației Mobile Blix. În cazul lipsei acordului Utilizatorului, oricare dintre datele sale nu sunt procesate de către Furnizorul de servicii.
  2. Furnizorul de servicii procesează datele cu caracter personal într-o manieră compatibilă cu prevederile legislației general aplicabile și numai în scopul furnizării de servicii Utilizatorului și în scopurile specificate în Termeni și Condiții și în scopurile indicate în consimțământul Utilizatorului.

§7 DISPOZIȚII FINALE

  1. Atât Utilizatorul, cât și Furnizorul de servicii au dreptul de a rezilia contractul pentru furnizarea de servicii electronice în orice moment, fără menționarea motivelor. Declarația de reziliere a contractului poate fi depusă în scris (scrisoare, e-mail) și intră în vigoare la livrarea acesteia cealalte Părți. Furnizorul de servicii, după primirea declarației, va dezactiva imediat Contul de utilizator al Utilizatorului.
  2. Regulamentul este disponibil pe www.blix.pl/regulamin și poate fi salvat de Utilizator în forma aleasă de acesta.
  3. Legea aplicabilă soluționării litigiilor care decurg din Regulament, privind utilizarea aplicația Mobile Blix sau din contractul de furnizare a serviciilor electronice încheiat între Utilizator și Furnizorul de servicii la momentul Înregistrării este legea poloneză.
  4. Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica Regulamentul. Modificările aduse Regulamentului intră în vigoare în termen de 7 zile de la data publicării acestuia în aplicația Mobilă Blix. Publicarea are loc prin actualizarea conținutului la care se referă linkul corespunzător disponibil pe ecranul de înregistrare sau conectare la aplicația Mobilă Blix și afișarea mesajului într-un loc desemnat în meniul aplicației Mobile Blix.
  5. În cazul în care Utilizatorul nu acceptă noul conținut al Regulamentului, este obligat să notifice acest lucru Furnizorului de servicii; acest tip de notificare echivalează cu rezilierea contractului pentru furnizarea de servicii în sensul alin. 1 de mai sus. Până în momentul livrării cererii de reziliere Furnizorului de servicii, un astfel de Utilizator va fi obligat să respecte Regulamentul cu, conținutul său actual.