Termeni și Condiții
Prezentul Termeni și Condiții (în continuare: Termeni și Condiții) a fost elaborat pe baza prevederilor
legii
general aplicabile. Termenii și Condițiile definește regulile de funcționare ale Aplicației mobile Blix
(în
continuare: Aplicația Mobilă Blix), precum și regulile și modul de furnizare a serviciilor prin mijloace
electronice de către Qpony.pl Sp. z o.o. Termenii și Condițiile definește, de asemenea, drepturile și
obligațiile utilizatorilor Aplicației Blix Mobile, precum și drepturile, obligațiile și domeniul de
răspundere al Qpony.pl Sp. z o.o. ca entitate care gestionează aplicația mobilă Blix. Condiția pentru
utilizarea Aplicației Mobile Blix este citirea și acceptarea Termenii și Condițiileui.
§1
DEFINIȚII
- Aplicația mobilă Blix – aplicație mobilă gratuită care permite accesul la oferte promoționale prin
intermediul dispozitivelor mobile.
- Termeni și Condiții – prezentul document Termenii și Condițiile Aplicației Mobile Blix.
- Furnizor de servicii – Qpony.pl Sp. z o.o. cu sediul în Poznań (60-529), pe str. Dąbrowskiego 79a,
înregistrată la Judecătoria Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, a VIII-a Secție comercială a
Registrului Național Juridic sub numărul KRS (Nr. statistic RJN) 0000432201, NIP (CIF)
783-169-12-00,
REGON 302204045, care este proprietarul și entitatea care administrează Aplicația Mobilă Blix.
- Utilizator – persoană fizică care accesează Aplicația Mobilă Blix, având capacitate juridică
deplină,
acționând ca consumator în cadrul acesteia, și anume, persoana care efectuează o tranzacție juridică
care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
§2
CONDIȚIILE DE UTILIZARE A Aplicației MOBILE BLIX
- Proprietarul și entitatea care administrează Aplicația Blix Mobile este Furnizorul de servicii.
Funcționalitatea principală a Aplicației Mobile Blix este de a oferi Utilizatorilor posibilitatea de
familiarizare cu oferta comercială a entităților terțe.
- Orice drepturi asupra Aplicației Blix Mobile, inclusiv în special - dar nu exclusiv - drepturile de
autor asupra elementelor Aplicației Blix Mobile, aparțin Furnizorului de servicii.
- Pentru utilizarea corectă și eficientă a Aplicației Blix Mobile, este necesar ca Utilizatorul să
utilizeze cel puțin un dispozitiv bazat pe sistemul de operare iOS (în versiunea min. 7) sau Android
(în
versiunea min. 2.3.3) sau mai noi, iar dispozitivul ar trebui să fie conectat la Internet.
- Utilizatorul recunoaște că utilizarea software-ului de blocare a reclamelor poate avea un impact
negativ
asupra modului de utilizare a Aplicației Blix Mobile. Este complet interzis ca Utilizatorul să
folosească, în cadrul Aplicației Mobile Blix, viruși, boți sau alte coduri, fișiere sau programe
care
pot întrerupe, încălca sau limita utilizarea Aplicației Blix Mobile. Nu este permisă utilizarea de
către
Utilizator a Aplicației Mobile Blix sau a oricărui alt serviciu furnizat de Furnizorul de servicii
într-un mod incompatibil cu legea general aplicabilă, cu decența sau cu moralitatea publică sau care
încalcă drepturile personale ale altor persoane.
- Utilizatorul poate utiliza aplicația Mobilă Blix numai în scopuri care nu sunt direct legate de
activitatea sa comercială sau de activitatea sa de afaceri. În special, aceasta înseamnă că
Utilizatorul
nu are dreptul să utilizeze aplicația Mobilă Blix pentru activități de profit și comerciale.
Persoana
care utilizează aplicația Mobilă Blix declară că îndeplinește definiția de „Utilizator” despre care
este
vorba în prezentul Termeni și Condiții.
§3
REGULILE DE FUNCȚIONARE A Aplicației MOBILE BLIX
- Serviciile furnizate de Furnizorul de servicii sunt furnizate 24 de ore pe zi, 7 zile pe
săptămână.
- În ceea ce privește disponibilitatea specificată mai sus, excepție pot fi avariile care limitează
accesul Utilizatorilor la aplicația Blix Mobile. Furnizorul de servicii nu este în niciun fel
răspunzător față de Utilizatori pentru acest tip de avarii, indiferent de durata sau domeniul lor de
aplicare, chiar dacă au împiedicat complet și permanent utilizarea Aplicației Mobile Blix.
- Plasarea ofertelor comerciale de la entitățile terțe poate include, în special, furnizarea de către
Furnizorul de servicii în cadrul Aplicației Mobile Blix, a buletinelor informative și reclamelor
publicitare. Reclamele pot permite redirecționarea către aplicații externe, site-uri web sau numere
de
telefon (efectuarea unui apel telefonic).
- Sunt interzise orice acțiuni ale Utilizatorului care pot împiedica sau pot face imposibilă
funcționarea
aplicației Mobile Blix sau care pot provoca daune sau disconfort Furnizorului de servicii sau altor
Utilizatori ai aplicației Mobile Blix sau oricărei alte entități sau care sunt incompatibile cu
legislația general aplicabilă sau Termenii și Condițiile sau ordinea publică.
§4
RESPONSABILITATE
- Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru perturbările în buna funcționare a aplicației
Mobile
Blix cauzate de forța majoră, interferențe ilegale ale Utilizatorilor sau altor entități, avaria
rețelelor de telecomunicații sau avaria infrastructurii tehnice.
- Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru incapacitatea temporară sau permanentă de
utilizare a
Aplicației Mobile Blix sau funcționalitățile sale individuale, cauzate de realizarea de către
Furnizorul
de servicii a întreținerii, îmbunătățirilor sau modificărilor tehnologice.
- Conținuturile postate în aplicația Mobilă Blix reprezintă conținuturile părților terțe pe care
Furnizorul de servicii le agregă doar sau, în cazul reclamelor, le obține de la terți și le pune la
dispoziția Utilizatorilor. În consecință, Furnizorul de servicii nu este și nu poate fi tratat ca
autor
de fond al conținutului aplicației Mobile Blix sau ca entitate responsabilă de aceasta.
§5
RECLAMAȚII
- Utilizatorul are dreptul în orice moment să depună reclamații cu privire la funcționarea defectuoasă
a
aplicației Mobile Blix sau la modul incorect de furnizare a serviciilor de către Furnizorul de
servicii
în scris, și anume, prin scrisoare la adresa sediului Furnizorului de servicii (ul. Dąbrowskiego
79a,
60-529 Poznań) sau prin e-mail la adresa [email protected].
- Reclamația ar trebui să conțină o descriere a problemei și date care să permită identificarea
persoanei
care face reclamația, și anume, cel puțin numele și adresa de e-mail a persoanei care face
notificarea.
Dacă datele solicitantului vor trebui completate, Furnizorul de servicii îi va cere solicitantului -
dacă este posibil din cauza incompletitudinii datelor - să le completeze. Furnizorul de servicii
poate
solicita, de asemenea, solicitantului să completeze reclamația cu alte informații necesare pentru
examinarea acesteia, de ex., cu privire la modul în care a avut loc evenimentul la care se referă
reclamația.
- Furnizorul de servicii ia în considerare reclamațiile în termen de 14 zile de la data primirii
reclamației depuse în mod corespunzător, și anume, care cuprinde toate datele și informațiile
necesare
pentru a putea fi oferit un răspuns. Răspunsul la reclamație este furnizat în același mod în care
aceasta a fost notificată Furnizorului de servicii. Solicitantul are dreptul de a face apel la
instanță
împotriva metodei de examinare a reclamației.
§6
PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- Datele cu caracter personal sunt procesate pe baza Politicii de confidențialitate
(https://blix.ro/privacy-policy) și pe baza consimțământului Utilizatorului, acordat în
momentul primei activări a aplicației Mobile Blix. În cazul lipsei acordului Utilizatorului, oricare
dintre datele sale nu sunt procesate de către Furnizorul de servicii.
- Furnizorul de servicii procesează datele cu caracter personal într-o manieră compatibilă cu
prevederile
legislației general aplicabile și numai în scopul furnizării de servicii Utilizatorului și în
scopurile
specificate în Termeni și Condiții și în scopurile indicate în consimțământul Utilizatorului.
§7
DISPOZIȚII FINALE
- Atât Utilizatorul, cât și Furnizorul de servicii au dreptul de a rezilia contractul pentru
furnizarea de
servicii electronice în orice moment, fără menționarea motivelor. Declarația de reziliere a
contractului
poate fi depusă în scris (scrisoare, e-mail) și intră în vigoare la livrarea acesteia cealalte
Părți.
Furnizorul de servicii, după primirea declarației, va dezactiva imediat Contul de utilizator al
Utilizatorului.
- Regulamentul este disponibil pe www.blix.pl/regulamin și poate fi salvat de Utilizator în forma
aleasă
de acesta.
- Legea aplicabilă soluționării litigiilor care decurg din Regulament, privind utilizarea aplicația
Mobile
Blix sau din contractul de furnizare a serviciilor electronice încheiat între Utilizator și
Furnizorul
de servicii la momentul Înregistrării este legea poloneză.
- Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica Regulamentul. Modificările aduse Regulamentului
intră
în vigoare în termen de 7 zile de la data publicării acestuia în aplicația Mobilă Blix. Publicarea
are
loc prin actualizarea conținutului la care se referă linkul corespunzător disponibil pe ecranul de
înregistrare sau conectare la aplicația Mobilă Blix și afișarea mesajului într-un loc desemnat în
meniul
aplicației Mobile Blix.
- În cazul în care Utilizatorul nu acceptă noul conținut al Regulamentului, este obligat să notifice
acest
lucru Furnizorului de servicii; acest tip de notificare echivalează cu rezilierea contractului
pentru
furnizarea de servicii în sensul alin. 1 de mai sus. Până în momentul livrării cererii de reziliere
Furnizorului de servicii, un astfel de Utilizator va fi obligat să respecte Regulamentul cu,
conținutul
său actual.